Tuesday, May 29, 2012

Only 2 my family

Hai kwn2..bertemu kembali..ngeee

Cuti2 nie msti semua tgh on9 kan?? haha boring kot duduk umah saja.. klu boring meh baca entry nie..saja nk kongsi pengalaman

HANYA UNTUK MAK, PAK & KELUARGA

nak tau apa yg sy bagi utk keluarga??
xda apa nya..hanya SEGULUNG IJAZAH untuk mereka..
huhu akhirnya dapat jugak memberikan satu sinar bahagia untuk mereka setelah sekian lama mereka bekorban untuk saya..

untuk MAK & PAK
mak pak adalah pendorong utama kejayaan saya
tanpa semangat dan doa daripada mereka mungkin saya xkan berjaya seperti ini
berpenat lelah mencari rezeki demi untuk menyara anak belajar
menahan panas terik matahari berada d sawah padi yg terbentang luas
menahan kudrat mengayuh basikal pergi menoreh getah
pengorbanan seorang emak
pengorbanan seorang ayah
TIDAK AKAN PERNAH SAYA LUPAKAN
akan diingat selalu supaya menjadi pembakar semangat untuk saya terus berjaya
KEJAYAAN INI HANYA UNTUK MAK & PAK


untuk ABANG2 & KAKAK2 yg TERLALU banyak BEKORBAN utk saya
semoga dengan KEJAYAAN ini mejadi titik tolak permulaan saya untuk membantu KALIAN
sesungguhnya KAMU semua adalah PENDORONG kejayaan saya
berpenat lelah membantu adik untuk terus belajar
memberi semangat dan nasihat yang amat berguna untuk diri ini
memberi kemudahan untuk saya belajar dengan baik
hanya ini mampu sy berikan untuk kalian
doakan agar sy d permudahkan urusan seterusnya
supaya saya boleh menolong KALIAN semula


saya sayang keluarga saya..

Ya Allah..permudahkanlah urusan aya selepas ini
suaya saya dapat bekerja untuk membantu keluarga saya
mereka adalah tonggak kejayaan saya
jd saya akan egt mereka selalu.

Amin Ya Rabb!!


S.A.H.A.B.A.T
sahabat yg sentiasa memberi nasihat dan saingan dalam menghadapi liku2 kehidupan
..........................



No comments:

Post a Comment